"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Tuesday, January 22, 2013


Another trend from Twitter that really reminds me of the memories. And this one really touches my heart. How I met my bestfriend? It's kinda ironic actually. The story begins when I first move to a new school. Before, at her eyes, I'm just a girl from KL ('kay ellll' poyo sikit enn) that come to Ipoh looking proud with myself cause I'm the 'princess-in-bracket' at that time. Lulz. For short, we started out our 'so-called-relationship' with becoming enemies. Haha. Kinda funny to recall back.We started out as enemies and somehow that hatred turned us into something special as bestfriend. Irony isn't it? Yeah ofc, before we became bff, we even said that we'll never ever ever ever be friends and now? Hehe. Thisis what I've learned in hating someone. When you hate someone, sooner or later, that person will be someone so close to you like she is to me now. We're not just friends, we're more like twins. I can't live without her and she can't live without me. We need each other and we complete each other. She's like a sister and tbh, she's my other half.  As long as she's with me, I don't need a man to cheer me up. I have her. We could be lesbiooonnnn. Lol~ Kidding. Don't take it so serious. Just a joke. Puh-leaseeeeee! I still have the feeling towards guys tho.I gotta a boyfriend, Aiman Adam, sorry baby, just a joke. Haha. Bestfriend is not just someone who will be by your side when you need them, give you the love you need or attention. Bestfriend is more like your other half. You'll stay together in any ways that happen. You won't leave each other and you don't even talk about each other at the back. Bestfriend is family. Yes it is. To me, she's my family. I love her as I love my family. It has been 1 year and 2 months since the accident and she's still the way she is. And I won't lose hope on her cause I know, she'll be okay. She'll remember, she'll be herself again. I always have that hope in me cause I love her. I want the best for her. Whatever I do now, I do it for her too. Cause she's a twin, and I'll never leave her behind. 

Dear Nur Zahirah, I won't lose hope on you, we'll go through this together twinnies. I love you always. Never will forget you. There's always hope and miracles. I'll keep praying for you. 

Love, a bestfriend, more like your other half.