"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Monday, October 24, 2011

Dear Readers , 

Today I had a great day with my friends/classmates . We're having this SPM seminar for Science student at Dewan Foot Tak Chee, Gunung Rapat. *did I spell it right?* Lol. Haha , early in morning at 9, the program starts. At first, it was not that boring. I understand everything. And after the lunch, everything goes upside down. haha, I dont even understand a thing about what the teacher is teaching in front. So, me and my classmates at the back did our own business :P As usual, we're snapping photos laaa. Hehe. We took a whole shit full of photos during the program. *dah tak faham kan, buatpe nak concentrate lagi* Haha. After finished the program. Hanafi decided to go eat at Ipoh Garden. *apa lagi, dgr makan, semua nak join. siapa taknak* Hehe, so, we're having this motorcycle convoy together along the way from Gunung Rapat to Nasi Kandar Nasmir Ipoh Garden. hehe :) 


Okay, lidah dah berbelit nak speak English, guna BM pula eh? Maklum laa, bulan bahasa dekat sekolah :D


Sampai je dekat mamak tuu, semua org orer macam macam. Maklum laa, dah pukul 5 lebih kan, siapa tak lapar. Last makan pu pukul 12.30 dia bagi makan haaa. Haha, melantak la ramai2 :P Dido order Nasi Pattaya sbb nak melantak byk byk boleh tahan sampai malam. Mula2 tuu, mmg tak larat nak habis laa. Tapi semangat dan dorongsn dari Lilo yg suruh habiskan juga, habis lah nasi tuu. Haha xD Balik dr tu pula. Dido dapat tahu yg dorg nak ikut highway. And I was like "HUH, GILA APA? JAUH KOTT. LEPAS KE EGO TU NAK NAIK HIGHWAY?" Haha, but still, Alhamdulillah selamat sampai ke rumah. Tapi mmg cramp lah punggung ddk lama sgt. HAHA, baru drpd Ipoh Garden ke Pengkalan ikut highway. Kalau pergi KL naik motor, bukan setakat cramp punggung. Satu badan cramp. Lol xD haha, tapi mmg best la bila dapt lepak dgn kawan2 mcm tuu enn. Aman je tanpa sorg B*** tuu. Haha, i'd have soooo much fun today. Gelak non stop. Guys, you're really are the best ! 


Tiga orang pelajar yg menjadi gila akibat terlebih belajar :P

Konon concentrate lettew :P

Gang Purple of the day xD