"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Friday, August 19, 2011

I Know You Can :D

DEAR IMAN

S A Y A N G  Hehe, esok awak nak exam kan kan? Err, subjct Programming dr pukul 2 sampai 4.30 en en? Hehe, mesti awak tgh busy gila baca buku and study dgn kawan kawan awak kat rumah bujang tuh kan . Hurm, selalunye time mcm neh, awak mesti text saya. Grr, rasa rindu bila takde text dari awak. Senyap jeh phone tuh. Kalau tak, dia mesti menyanyi lagu 'Only Girl In The World' cause dpt text dr awak punya pasal. Haha.Tapi takpelah, disebabkn awak nak exam esok, sye bg pengecualian :) Hurm, tapi bosan juga sbb tak dpt text dgn awak. Haha, lantak lahh! Janji awak kena study so, boleh jawab paper esok. Kalau awak mengadu dekat saya awak tak dpt jawab, sye cekik2 awak. Study punya lh berjam jam, tinggalkn sye sorg2. Tapi tk boleh jwb juga. Haha :D Hurm, awak awak. Study elok elok tahu. Biar awak pass exam neh, jgn kecewakn sye, jgn kecewakn mak, jgn kecewakn opah kita dua dua, jgn kecewakn mama sye. Sbb ktorg semua berharap dekat awak, ktorg nak tgk awak berjaya :') Kalau awak dah berjaya nnt, boleh la awak dpt keje bgos2 and kawen dgn sye cepat sikit. Hehe, saya doakan awak dapat jawab exam esok ok. Jgn main main. Saya nak awak buat yg terbaik cause i know you can do it. Awak bukannye tak pandai, cuma sometimes awak malas sikit. Hehe, kalau awak solat tuh, doa2 lah dkt Allah tuh bg terang hati sikit boleh jawab exam :) Iloveyou SAYANG and im giving all my supports to you :)




P/S : Korang yg membaca blog ini pada malam saya update, doakn Iman saya tahu. Biar dia senang jawab exam nnt :) Thanks, korang!