"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Friday, March 4, 2011

rinduuu :(

 A is the Word <3

grr , knp kau muncul balek haa ? aku tak suka laa . dah cukup lama aku amek masa utk lupakan kau . aku dah ada dia skrg , tlg lah pegi . aku dah takanak ingat pape pasal kita . aku dah serik sedih mcm neh . ntah knp tetiba aku rasa rindu sgtsgt kat kau . kau tak sepatotnye muncul lagi . please , go AWAYY ! aku dah taknak ingat pape pasal kau . everything about you is just making me sick . i dont want it anymore . i dont wanna cry for you . its worthless . so , please , i beg you . dont you ever enter my life again .  aku saket tgk kau bahagia dgn dia . aku tahu aku tak dpt nak bahagiakn kau mcm tuh . aku tahu syg kau kat dia masa kita couple dulu tak pernah berubah . aku sedar semua tuh dr awal lagi . aku mmg bodoh sbb percaya semua ckp kau . aku dah buang semua pasal kita . aku dah buang semua gambar kau . aku dah taknak ingat pape lagi . tp knp skrg , aku rindu kat kau lagi ? aku rasa mcm nak jumpa kau lagi . huh ,