"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Wednesday, October 6, 2010

Hey birthday girl :) LILO terSAYANG :)






Happy birthday to you .
Happy birthday to you .
Happy birthday to LILO , 
Happy birthday to you :)

Sayang , kakak , kawan , my bestie ever :) 
Happy birthday ye :) HAHA, mcm i cakap, you are the peanut butter to my bread, you are the milk for my biscuits . you are the chips for my cookies , you are the happiness in my life and most of all you are the sunshine of my life :) hehe, i tak pernah ada kawan mcm you . you are everything to me . nak dekat 3 thn lebih kita berkawan, i tak pernah ada niat nak amek org laen ganti tempat you . you always there in my heart :) you are my monster . HAHA, i tak pernah rasa menyesal kawan dgn you, you selalu buat i happy :) you jaga i baek2, i pun  jaga you baek2, so, kita jaga diri sama sama . hehe , i harap sgt kita takan terpisah walau apa pun  yg jadi sbb i dgn you takan dipisahkan walau apa pun . you dah buat i rasa mcm i org paling bertuah sekali sbb ada kawan mcm you . you selalu ada utk i . i happy sgt dgn you . kita selalu buat benda gila sama sama , buat jahat sama sama , and semuanye sesama lah except mandi . HAHA, you tak pernah kedekut dgn i . you tak pernah berkira dgn i . yeah, mmg kdg kdg kita ada gadoh , tp itu tak lama . 5 minit lepas tuh , kita mesti oke :) HAHA, i tak tahu mcm mana nak describe mcm mana i syg you . i sayang sgt sgt kat you :) jangan tinggalkan i eh ? ily LILO :)