"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Tuesday, August 31, 2010

YOU'RE THE WANT WHO MAKE ME HAPPY AND CRY :)


Nad , aku tak tahu if aku syg or benci kau . Kau dah byk buat aku kecewa , tp kau jugak yg buat aku bahagia utk masa2 aku perlukan kau . Tapi kali nie , kau betul betul dah buat aku saket hati . Kau dah lukakan hati aku . Kau dah bosan dgn aku ? itu cuma alasan kau . Aku dah cuba jadi yg terbaek utk kau . Tapi kau tak pernah tgk kelebihan aku , kau asyik nak cari salah aku je . Aku give up , akhirnya , kau berikan kata putus pada aku . Aku terima , sbb cara hidup kita laen . Aku tak perlukan lelaki mcm kau utk sempurnakan hidup aku . Aku tak semestinya perlukan seorg lelaki utk rasa aku istimewa , aku boleh buat dgn cara aku sendiri , sbb setiap org istimewa dlm cara masing2 . Kalau kau tak boleh tgk semua tuh , mungkin ada org lain perasan dgn kehadiran aku . Kau selalu fikir yg diri kau terlalu sempurna , tapi kau silap ! di sebalik kesempurnaan kau tuh , ada kelemahan nya . Kau terlalu pentingkan diri sendiri , kau tak pernah hiraukan aku . Aku akan lupakan semua kenangan kita dulu , aku akan pulangkan semua gambar2 yg kau bagi kat aku . Aku akan pergi jaoh agar aku tak payah jumpa kau lagi . Byee Nadd , aku doakan kau dpt hidup dlm kesempurnaan diri kau tuh . Aku cuma akan jadi diri aku yg sebenarnya walau aku tak sempurna . Kau patot belajar utk menghargai org , kalau tak , sampai bila bila pun , tak ada org yg akan terima diri kau yg kononnya sempurna sgt tuh . Aku nak kau tahu , aku tak pernah benci kau . Tapi aku marah sbb lepas apa yg aku buat , ini yg aku dapat . Thnakyouu :') im going with my own way .