"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Wednesday, July 6, 2011

HAHA, careless lah kau!

Dear Bloggy, 


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

Sumpah kelakar gila. Ptg tadi, dlm pukul 4, Dido dgn Lilo nak lepak Big Apple sbb nak teman si Lilo neh date dgn bf kesygn dia tuh. HAHA :D Masa tgh parking scoot tuh, Lilo letak kunci dlm box bwh seat haa. Ktorg pun bgdoh2 mcm mne nak letak helmet haa. Maklumlahh, helmet LTD kan mmg selalu kena curi. HAHA, Gadoh punya gadoh. ktorg pun letak jla helmet tuh mcm mne pun and Lilo terus tutup seat tuh. And dgn bijaknye, Lilo ingat dia letak kunci scoot kt tmpt kunci tuh haa. Tp, korg cuba teka apa yg jadi?

HAHA, kunci scoot tuh sbnrnye kt dlm seat scoot haa. And seat tuh skrg dah tutp. aiyoo, mcm mne neh? Jenuh pk. Mcm mne ktorg nak balik? Takan nak tinggal motor pula. Aduhh, dgn tetiba, air mata Lilo dah berlinang2 haa. Dah syahdu sgt lah katakn. HAHA, kalau dia nanges pun, mcm lh kunci tuh boleh kuar dr seat. Lilo kata "Wehh, apa yg aku dah buat jahat sgt sampai tuhan duga aku mcm neh?" HAHA, mcm mcm

Luckily, Udin dtg. *kononye hero lahh =.=" wekk :P haha, dia pun seluk tgn dia bwh seat tuh and cuba bwk kunci tuh kuar. And Alhamdulillah, yeay! :DD Udin berjaya membawa kunci itu keluar. Haha, Lilo terus peluk si Udin tuh. Dido pun tkjot. Mcm mne lah Dido boleh tak terpk mcm tuh *bajet jeh :P HAHA :D Tp mmg sgt2 kelakar lahh. Pengalaman yg paling kelakar buat Dido. 

*Lilo, lepas neh hati2 yee. Jgn cuai lg. HAHA :DD