"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Thursday, June 30, 2011

*NIKITA*

Dear bloggy,

"hukaloh, punoh punoh!" haha, for the first time in my life, Dido menangis tgk cite Indon (NIKITA) . Gila betul woo. Haha, just because of this one part, my tears falls down on my face. Sedih jeh cite tuh haa. Haha. Ada part neh, Dony terpaksa berpisah dgn Nikita buat sementara. Sbb masalah yg menimpa dorg sgtlah byk. *cewahh! Ayat Dido, kalau boleh nak gramatis :p Dony mmg menangis gegila ahh. Dia ada ckp "Niki, kamu harus janji sama aku, kamu jgn pernah lupakan aku. Aku syg bangat sama kamu." then, Niki kata "Mas, aku janji sama kamu, aku nggak akn pernah ninggalin kamu. Meski aku cuba selama mana pun, aku nggk akan pernah bisa mas" after that, kuarlah background music, lagu SAAT TERAKHIR by ST12. Haha. Time tuh mmg dah mengalir lah pun.

Then, ada lagi. Masa dorg dah hampir2 nak berpisah buat sementara, Dony ckp "Niki, tlg tinggalkan aku sendiri skrg. Aku nggak bisa pergi dr kamu. Jd, kamu harus pergi tinggalkan aku. " wahh, sweet gila lah Dony. Dia menangis gegila kott. Dido pun joinlah menangis haa. Hehe. Cuba bygkan kalau Dido dgn Iman terpaksa berpisah mcm tuh, whoaa! Mmg punoh lerr. Hancur dunia, hancur hati ohh. Hurm, harap2 lah itu cuma satu cerita. Bukan realiti :p