"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Wednesday, April 6, 2011

its already a year :)

dear oreo , 

aku tak tahu ah if kau ingat lagi keh tak . 6 April . tuh la tarikh keramat kita :) pejam celik , pejam celik . dah setahun dah . haha , aku update pasal kau neh bukan sbb aku nak ckp yg aku still tunggu kau or aku still lagi mengharapkan kau . takde lagi dah lagu "SUARA BERHARAP-HIJAU DAUN" dlm hidup aku . aku tak perlukan lagi dah lagu tuh . and "PUJAAN HATI-KANGEN BAND" , lagu tuh pun aku dah tak nyanyi dah . sbb itu semua kenangan yg kau bg kt aku . aku tahu kau bahagia skrg and aku ucapkn tahniah :) aku bukannye dido yg bodoh lagi utk tunggu kau . 8 bulan aku tunggu kau , itu semua sia2 jeh . aku dah buang masa aku and buang detik2 bahagia aku dgn kawan2 . starting from now on , aku akan lupakan tarikh keramat kita . 6 APRIL dah takde lagi dlm kepala aku , otak aku and hati aku . aku nak mulakan hidup baru tanpa kau . 



skrg , aku dah jumpa org yg betul buat aku lupakan kau . he knows how to treat me well just like you treat me like the old times . he also knows how to make im addicted to his love like you always did :) he also knows how to make me feel loved like you used to make me feel . but everythings different now . dia bukan kau ! yg paling penting sekali , dia tak pernah cuba utk saketkn hati aku . aku tahu and aku percaya and aku yakin dkt dia yg dia takan buat mcm mana yg kau buat kt aku oreo . kau tinggalkan aku utk perempuan yg dipanggil kawan baek aku ! hebatt ! syabas oreo ! dulu mungkin aku marah and aku benci dkt kau . tp skrg , aku tahu . kau dah buat kawan kau tuh bahagia and itu cukup utk aku . aku cuma harap kte akan kawan mcm biasa and tlg jgn ingat aku ada simpan pape perasaan dkt kau lagi . 

ingat oreo , 6 APRIL bukan lagi tarikh kita . sorry , aku harap kau faham . aku dah lupakan kau . bbyeee, 

living a new life , 
-dido momsen-