"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Wednesday, April 13, 2011

Gald to hear from you OREO :)

Dear bloggy , 
 
"hey dido. sorry klau msg i ni mengganggu hidup u.and niat i bg msg ni bukan na merosakan life u yg baru skrg ni.i just na minta maaf utk ape yg i pernah buat kat u sblum ni.i tawu skrg ni u dah benci i sgtsgt.tapi i tapernah benci u even sape2 pun dlm hidup i.u pun dah ade hidup u.and i happy tgok life u skrg :):) , thanks utk sume yg u pernah buat time kite bersame dulu. i appreciate it. and i nak u tawu, i ta pernah simpan dendam kat u, even sekecil zarah pun.jage diri, jage bf, and i doakan u dpt result cemerlang SPM nanti okay :):) , and sorry i ade bace blog u curi2 haritu.sorry okay.and i mnta maaf lagi skali."
 
OMG ! seriously tkjot ! dido mmg sgtsgt tkjot . i didnt expected those words will really came out from his mouth . gila lahh ! hard to believe it . he's act ok with me . he never hates me , im the one who always think like that . oh God ! its really makes me feel a lot happier than ever . heyy Oreo , dido ingatkn awak tuh keras hati sgtsgt . sampai taknak maafkn i utk apa yg jadi antara kita . ya Allah , dido tak dpt nak gmbarkn mcm mana happynye dido bila dpt message neh dr oreo . dido just harap yg kita boleh jd kawan blek . mcm dulu :') miss that moment . dido tahu yg dido pun ada byk buat salah dkt you , tp i betul2 mintak maaf . i tak pernah pun ada rasa benci dkt you . seriously , i syg kat you mcm mana i syg kawan2 i :) you ingatkn apa i pernah ckp . what ever happens i never delete you from my life . i've try to but i cant . you , i harap sgt kita boleh jd kawan blek . lepak sama2 . itu pun kalau you sudi lahh . i harap jeh . anyway , thanks for making me feel better :) appreciate those wishes from you :)
I LOVE MAKING NEW FRIENDS . TY BUDDY :) ALWAYS BE MY OREO BUDDY OKAY :)