"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Wednesday, February 16, 2011

Budak gila di alam semesta . haha :D

Luqman sememangnye gila . haha , ini luqman . dia kawan paling best and paling gila juga lahh . dia suka kacau org tak tentu hala . kalau dia rasa bosan, dia kacau ahh . antara mangsa buli dia , dido ahh . kdg kdg bengang gak , tp dah biasa , so , takde hal lahh . haha :D lagipun dia en abg ^^ luqman , kau semangnye gila . haha , tp dia sekepala dgn dido . apa dido ckp , dia pun melayan jeh . itu yg best haa . at least dia tak mcm org laen , asyik nak ckp pasal hal peribadi jeh . luqman lain dr yg lain sbb dia alien . haa :D soryy luqman . lupa pula nak ckp , aku post pasal kau neh pun sbb kau yg nak en en . amek kau ! aku kutuk kau hbes hbesan . haha :D padan muka ! pape pun , kau tetap yg terbest ! aku lupa nak ckp . aku dah daftarkan nama kau sekali kat hospital bahagia tanjung rambutan tuh . nnt dah kosong , kita masok sama2 okay . boleh buat gempak . haha :D okaylaa wehh ! aku dah kehbesan idea . haha :D