"I typed my life because I don't want to forget each moment. I'm Nurul Hidayah, 20. Muslimah. Malaysian
They don't even know that somehow words can be more hurt than bullets."

Friday, October 8, 2010

My craziest friend in the world :) HAHA

:) ini dia kawan saya yg paling gilaa <3 HAHA :DD kdg2 saya panggil dia org gila :) sometimes dia marah jugak lah . tapi, saya buat bodoh je . HAHA sebab dia tetap org gila saya dalam dunia neh :) sorry you :) hehe , nama dia zulhafiz ahmad . tapi, saya lagi suka panggil dia gilaa :) (jgn marah tao ) hee, em, saya kenal dia dari pika :) act, dulu time saya hangout, nak jumpa pika . dia ada sekali, . dia kata dia tgk saya, tapi saya tak pernah pun perasan yg dia ada kat situ . HAHA, you jadi halimunan eh? gila betul ! hehe , erm, then . malam tuh , dia text saya . dia kata dia nak kenal dgn saya . saya pun oke jelah :) kita hidup mencari kawan kan kan :) so , lepas lama kenal . saya jadi seronok kawan dgn dia . rasa mcm nak kenal dia lagi lama :) dia mmg gila . HAHA :D nak jadi penilik nasib lah konon ^^ mcm ada bakat je . hehe, dia mmg suka dgr cerita saya , masalah saya , kdg2 dia yg selalu bagi smgt kat saya even apa yg jadi pun . esp, pasal oreo . skrg, dia cuba tlg saya utk lupakan oreo . saya rasa dia dah byk membantu . tak ramai lelaki mcm dia . saya neh jenis yg susah nak percaya kat laki . tapi dia , tak pernah buat saya rasa syak apa2 . saya mmg percaya kat dia . em , kitorg suka kongsi prob masing2 . hal family ? pasal family saya dia tahu,. pasal family dia pun saya tahu . saya tak tahu nak ckp mcm mana . even kitorg jarang jumpa, stay pun jaoh2 , saya tak pernah rasa dia jaoh dari saya . yeah , dia selalu text saya . kdg2 calling2 jugak ) sronok bila bersembang dgn dia . dia suka buat lawak . em , org gila neh bukan stakat baek je . tapi kdg2 dia sweet jugak oh . sweet dari segi apa? biar kitorg dua je tahu . HAHA :D em ,mcm mcm yg saya nak ckp pasal dia , tapi susah . terlalu susah utk saya describe betapa seronoknye saya ada kawan yg gila mcm dia :) hehe :) org gila ! ingat tahu yg dido selalu sayang kat awak :) nnt kita jumpa lagi oke :) ily gilaa <3